Marketing otwarty na uczucia. O trendach w 2022 roku i zmianach zachodzących w środowisku

30 sierpnia 2022 182

Artykuł sponsorowany

Agencje marketingowe mają za zadanie cały czas nadążać za współcześnie panującymi trendami i dostarczać klientom nowoczesnej obsługi na najwyższym poziomie. Dystans pomiędzy przedsiębiorcą a odbiorcą ulega diametralnemu zmniejszeniu, co wprowadza zmiany w strategii marketingowej. Odsuwa się metodę zimnego kontrolowania stron internetowych i monotonii - zwraca się większą uwagę na zrozumienie ludzkich potrzeb i zaangażowanie w komunikację. To jednak nie wszystko, co czeka marketerów.



Dzielenie się życiem firmy - jak zjednać ku sobie klientów będąc przedsiębiorcą

Dziś uważa się, że aby inni się o Tobie dowiedzieli, musisz wpierw pokazać siebie i to, co masz do zaoferowania. Ta zasada tyczy się również przedsiębiorców. Uważa się, że strona internetowa to wizytówka firmy - należy dołożyć więc wszelkich starań, by była ona niczym złota karta przetargowa. Medialność w przypadku marek i właścicieli stron internetowych przede wszystkim ma dotyczyć wydawania interesujących treści i aktualizowania wpisów umieszczanych na blogu czy w social mediach, tworzenia wydawnictw przedstawiających zagadnienia branżowe, pozwolenie na poznanie się z klientami poprzez liczne formaty promocji, takie jak video umieszczane na stronie, dłuższy tekst, audio czy nawet podcast! Płacz połączony z wydawaniem kroci na reklamę nic nie da - należy korzystać z możliwości jakie oferuje Internet. Każda osoba mająca predyspozycje do zwrócenia na siebie uwagi w sieci otrzymuje ogromną szansę na zaistnienie i zarobek - podobnie jest z wszystkimi osobami posiadającymi własne witryny. Kierując się zasadą SEO, aby zwiększyć swoją pozycję w wyszukiwarce, trzeba wygenerować odpowiedni ruch na stronie. Tu nie wystarczy posiadanie solidnej strony o pięknym designie - jeżeli nie będzie ona promowana i zamiast tego pozostawiona zostanie na pastwę losu, nic się nie zdziała.

Dużo trafnego kontentu. Popyt na wartościowe treści

Mówiąc o prezentacji swojego wizerunku, nie powinno się zapominać o tym, że musi nieść ze sobą jakąś wartość. Nikt nie będzie zainteresowany mdłym tekstem czy nagraniem, które nie jest ciekawe. Internauci poszukują treści obfitych, a także szczegółowych. Zwyczajna prosta notka nie jest już wystarczająca. Natomiast wymagania wobec wyglądu stron www są mniej ekstremalne - wręcz przeciwnie; ludzie pragną poruszać się po stronach minimalistycznych, których obsługa nie sprawia większego problemu. Intuicyjne połączenie barw oraz opracowanie inteligentnego systemu poruszania się w obrębie strony to hit wpływający na doświadczenia klienta zdobyte na stronie, a także poziom interakcji z witryną lub aplikacją. W tym wszystkim nie można zapomnieć o pozycjonowaniu, by tekst był widoczny dla większej ilości osób - rzetelne SEO może przyczynić się do diametralnego wzrostu statystyk - wie o tym agencja Afterweb, od lat zajmująca się stronami klientów z rozmaitych branż. Na swojej stronie internetowej afterweb.pl, prezentują zalety działań związanych z pozycjonowaniem stron i prowadzeniem kampanii Google Ads. Warto korzystać z merytorycznych źródeł wiedzy, gdyż nie ma nic cenniejszego niż ekspercka porada.