Śruby DIN 931 - zastosowanie

9 stycznia 2023 474

Artykuł sponsorowany

Śruby to jeden z najistotniejszych elementów złącznych, który charakteryzuje się przede wszystkim trwałością i niezwykle szerokim zastosowaniem w budownictwie, motoryzacji i wielu innych branżach. Jednym z najważniejszych reprezentantów są śruby sześciokątne DIN 931.



Śruby DIN 931 - podstawowe informacje



Śruby sześciokątne z niepełnym gwintem sygnowane zgodnością z normą DIN 931 to element złączny, który wykonany ze stali węglowej, stali nierdzewnej, kwasoodpornej lub mosiądzu zapewnia wysoką odporność nie tylko na zewnętrzne warunki atmosferyczne, ale przede wszystkim na uszkodzenia mechaniczne. Zasługą tak pożądanych cech jest klasa wytrzymałości, która różni się od siebie w zależności od konkretnego modelu, ale zawsze spełnia potrzeby klientów poszukujących trwałych rozwiązań w dziedzinie elementów złącznych.

Śruby DIN 931 z gwintem na części trzpienia mogą być porównywalne pod względem specyfikacji technicznej do produktów oznaczonych normami ISO 4014 lub PN 82101.

Gdzie stosowane są śruby DIN 931?



W jakich okolicznościach śruby DIN wykorzystywane są najczęściej? Przede wszystkim w budownictwie, gdzie połączenia konstrukcji stalowych, elementów wykonanych z drewna czy blachy stanowią czynnik decydujący o sukcesie ogółu prac. Śruby DIN 931 są także masowo wykorzystywane w przemyśle związanym z budową linii produkcyjnych i maszyn budowlanych.

Tak naprawdę zastosowanie śruby DIN 931 może być znacznie szersze, ze względu na ofertę firmy ELGO, która oferuje indywidualną modyfikację zamówienia, frezując, wiercąc czy skracając zakupiony produkt.

Jakość oferowanych produktów



To, co powinno nas zainteresować najbardziej to jakość wykonania konkretnych produktów. Producenci śrub, ale i innych materiałów mają to do siebie, że często zachwalają swoje produkty, naginając nieco rzeczywistość. Przed dokonaniem finalnej decyzji upewnijmy się, że śruby zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów, a także sprawdźmy opinie dotychczasowych klientów, którzy stanowią najpewniejsze źródło informacji o produktach firmy.